Brending
"Sual ver" xidmətindən istifadə üçün, zəhmət olmasa, hesaba daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin.
Brend şirkətin ticarət nişanı və adıdır. Brendinq- öz təsirini inkişaf etdirməyi və genişləndirməyi planlaşdıran hər hansı bir şirkətin vacib komponentidir.
Brendinq şirkətin müsbət imicinin yaradılması, onun yayılması və müştərinin şüurunda sabitləşməsidir. Bu kitabda brendinq və onun komponentləri, həmçinin brendin rəqiblər və hədəf auditoriya arasındakı mövqeyinə necə təsir etməsindən bəhs olunur. Bu kitab brendinq imicini inkişaf etdirmək və istehlakçı ilə uzunmüddətli əlaqələri möhkəmləndirmək üçün əvəzedilməz vasitədir.
Cild:
Yumşaq
Dil:
AZE
İstehsalçı:
Bookzone Group MMC
Müəllif:
Sakit Səmədov
Nəşriyyat:
Dastan Yayınları
Səhifə sayı:
156
Hələki rəy yoxdur