Brending
Brend şirkətin ticarət nişanı və adıdır. Brendinq- öz təsirini inkişaf etdirməyi və genişləndirməyi planlaşdıran hər hansı bir şirkətin vacib komponentidir.
Brendinq şirkətin müsbət imicinin yaradılması, onun yayılması və müştərinin şüurunda sabitləşməsidir. Bu kitabda brendinq və onun komponentləri, həmçinin brendin rəqiblər və hədəf auditoriya arasındakı mövqeyinə necə təsir etməsindən bəhs olunur. Bu kitab brendinq imicini inkişaf etdirmək və istehlakçı ilə uzunmüddətli əlaqələri möhkəmləndirmək üçün əvəzedilməz vasitədir.
Автор:
Sakit Səmədov
Издательство:
Dastan Yayınları
Количество страниц:
156
Переплёт:
Yumşaq
Производитель:
Bookzone Group MMC
Язык:
AZE
Отзывы не найдены