"Sual ver" xidmətindən istifadə üçün, zəhmət olmasa, hesaba daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin.
Hesabınız yoxdur?
Qeydiyyatdan keçin
Koronavirus pandemiyasının davam etdiyi, qorxunc virusun az qala hamını evə qapatdığı, məhdudiyyət və çətinliklərin bir-birinə calandığı, insanların bir-birindən sözün əsl mənasında uzaq qaçmağa məcbur qaldığı, əlindəkini sərmayə qoymaqdansa “qaragün” üçün bərk-bərk saxlamağa çalışdığı bir şəraitdə biznesin halından danışmaq ilk baxışda bəlkə də yersiz görünür. Necə deyərlər, keçi can hayında, qəssab piy axtarır... Amma yox. Məsələyə bir də yeni fürsətlər nöqteyi-nəzərindən baxanda gözümüz önündə tam başqa mənzərə canlanır. Məlum olur ki, böhran iqtisadiyyat üçün əslində immuniteti gücləndirən bir vasitədir. Görəsən, niyə?...
Evdən işləməyin doğrudanmı inanılmaz üstünlükləri var? Bəs çatışmazlıqları necə?... Karantin dövründə bir əldə iki də yox, beş qarpız tutmaq olarmı?... Biznes sahələri postpandemiya erasına necə hazırlaşsın?... Marketinq zəkasından necə istifadə etmək lazımdır?... Böhran zamanı alternativ marketinq nə deməkdir?...Adamların küçələrdən yığışıb mobil cihazların içinə “sığışdığı” bir vaxtda küçə reklamları gərəkdirmi?... Şirkətlər yəhudilərə xas biznes qaydalarına keçsə, qazancları çox olar, yoxsa itkiləri?... Müştəri etiraz edəndə nə etməli?...
Biznes adamları bu suallarla bəlkə də hər gün üzləşir və onlara cavab verməkdə bir çox hallarda çətinlik çəkir. Müasir marketinq,
reklam, biznes və menecment təcrübəsindən bəhs edən “Bu günün marketinqi 4” kitabında bu sualların hamısına dolğun cavablar
tapacaqsınız. Aparıcı şirkətlərdə çalışan 68 peşəkarın 243 yazısının biznes adamları, habelə bu sahə ilə maraqlanan hər kəs üçün
faydalı olacağına əminik.
Cild
Yumşaq
Dil
AZE
Müəllif
Rafiq Hunaltay
Nəşriyyat
Teas Press
Səhifə sayı
672
Hələki rəy yoxdur