HBR s 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)

Endirim 20%
Onlayn sifarişlərə 20% endirim
35.80 AZN
28.64 AZN
Qənaət edirsiniz: 7.16 AZN
Tükənib

"HBR s 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)" məhsulunu sifariş etmək üçün minimal say 1 ədəd.

Seçilmiş
Çatdırılma

Bakı daxili sifarişlər Operator tərəfindən təsdiqləndikdən sonra 24 saat ərzində (Çatdırılmadan öncə kuryer sizinlə əlaqə saxlayacaq).

30 AZN dən yuxarı sifarişlər Pulsuz çatdırılır (Bakı daxilində).

Bölgələrə 3-5 iş günü ərzində (Poçta təhvil verildikdə sizə izləmə kodu göndəriləcək).

DilENG MüəllifTheordore Levitt Səhifə sayı224
NEW from the bestselling HBR s 10 Must Reads series. Stop pushing products--and start cultivating relationships with the right customers. If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We ve combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it--and your customers--at the center of your business. Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to: * Figure out what business you re really in * Create products that perform the jobs people need to get done * Get a bird s-eye view of your brand s strengths and weaknesses * Tap a market that s larger than China and India combined * Deliver superior value to your B2B customers * End th
Cild:
Мягкая обложка
Dil:
ENG
Müəllif:
Theordore Levitt
Nəşriyyat:
Harvard Business Review Press
Səhifə sayı:
224

Hələki rəy yoxdur

Oxşar məhsullar

Endirim 20%
9.90 AZN 7.92 AZN
Endirim 20%
10.00 AZN 8.00 AZN
Endirim 20%
10.50 AZN 8.40 AZN
Endirim 20%
14.90 AZN 11.92 AZN
Endirim 20%
13.90 AZN 11.12 AZN
Endirim 20%
13.90 AZN 11.12 AZN
Endirim 20%
4.20 AZN 3.36 AZN
Endirim 20%
3.90 AZN 3.12 AZN