Marketinqə dair 300 başlıca sual - Filip Kotler cavab verir
Sual cavab formasında tərtib edilmiş bu kitab strateji marketinq sahəsində dünyanın ən məşhur ekspertlərindən biri, müasir marketoloqların yolgöstərəni hesab edilən Filip Kotlerin bilik və çoxillik təcrübəsinin məhsulu sayıla bilər. Siz bu kitabı oxumaqla marketinq üzrə mütəxəssislərə uğur qazanmaq üçün hansı vərdişlərin vacib olduğunu, şirkətdə marketinqin effektivliyinin necə qiymətləndirilməsini, tənəzzül zamanı hansı marketinq strategiyalarının daha məqsədəuyğun olduğunu, qloballaşma və yeni texnologiyalar ilə əlaqədar halhazırda marketinqin rolunun necə dəyişdiyini, marketinq şöbələrinin gələcəkdə necə olacağını öyrənəcəksiniz.
Kitab şirkət rəhbərləri, marketinq menecerləri, praktik marketoloqlar, brend menecerlər, ali ixtisas məktəblərinin müəllim və tələbələrinə ünvanlanıb.
Автор:
Filip Kotler
Издательство:
Qanun nəşriyyatı
Количество страниц:
264
Переплёт:
Yumşaq
Язык:
AZE
Отзывы не найдены