Remix Strategy : The Three Laws of Business Combinations

Onlayn sifarişlərə 20% endirim
46.40 AZN
37.12 AZN
Qənaət edirsiniz: 9.28 AZN
Tükənib

"Remix Strategy : The Three Laws of Business Combinations" məhsulunu sifariş etmək üçün minimal say 1 ədəd.

Seçilmiş
Çatdırılma

Bakı daxili sifarişlər Operator tərəfindən təsdiqləndikdən sonra 24 saat ərzində (Çatdırılmadan öncə kuryer sizinlə əlaqə saxlayacaq).

30 AZN dən yuxarı sifarişlər Pulsuz çatdırılır (Bakı daxilində).

Bölgələrə 3-5 iş günü ərzində (Poçta təhvil verildikdə sizə izləmə kodu göndəriləcək).

DilENG MüəllifBenjamin Gomes-Casseres Səhifə sayı304
How to Create Joint Value Alliances, partnerships, acquisitions, mergers, and joint ventures are no longer the exception in most businesses--they are part of the core strategy. As managers look to external partners for resources and capabilities, they need a practical roadmap to ensure that these relationships will create value for their firm. They must answer questions like these: Which business combinations do we need? How should we govern them? Will their results justify our investments? Benjamin Gomes-Casseres explains how companies create value by "remixing" resources with other companies. Based on decades of consulting and academic research, Remix Strategy shows how three laws shape the success of any business combination: * First Law: The combination must have the potential to create more value than the parties could create on their own. Which elements from each business need to be combined to create joint value? * Second Law: The combination must be designed and managed to realize the joint value. W..
Cild:
Твердый переплет
Dil:
ENG
Müəllif:
Benjamin Gomes-Casseres
Nəşriyyat:
Harvard Business Review Press
Səhifə sayı:
304

Hələki rəy yoxdur

Oxşar məhsullar

Endirim 20%
9.90 AZN 7.92 AZN
Endirim 20%
10.00 AZN 8.00 AZN
Endirim 20%
10.50 AZN 8.40 AZN
Endirim 20%
14.90 AZN 11.92 AZN
Endirim 20%
13.90 AZN 11.12 AZN
Endirim 20%
13.90 AZN 11.12 AZN
Endirim 20%
4.20 AZN 3.36 AZN
Endirim 20%
3.90 AZN 3.12 AZN