Loqo Dünyası
"Çağdaş dövrdə loqotip, firma nişanı, emblem və s. kimi ilk baxışda qarışıq salınan, lakin həqiqətdə bir-birilərindən fərqli mahiyyətə malik ifadələrə tez-tez rast gəlirik. Bu mövzuda internetdə, saytlarda və müxtəlif mənbələrdə aparılan araşdırmaların nəticəsində bir çox suallar ortaya çıxır: Dizaynerlərin şirkətin tanınmasında nə kimi rolu var və onlar bunun üçün nələrdən istifadə edirlər? Loqotip, firma nişanları və ya digərlərinin özünəməxsus fərqləri nədən ibarətdir? Marka siması nədir? Hansı şirkətlər brend sayılır? Bəs şirkətin loqosu, istifadə etdiyi yazı, təsvir, rəng, qablaşdırılması və s.-nin digər şirkət və ya insanlar tərəfindən mənimsənilməməsi üçün hansı qanuni yollarla qoruna bilər?
“Loqo dünyası” ilə bağlı sadalanan bütün sualların cavablandırılmasında bu metodik vəsait dizayn ixtisası üzrə təhsil alan tələbələrin, dizaynerlərin və hətta dizayna marağı olan insanların məlumatlandırılmasında xüsusi əhəmiyyət kəsb edəcək, nəinki loqolar haqqında, eyni zamanda dizayn sahəsinə aid əldə edəcəkləri
Author:
Xatirə Hüseynəliyeva
Cover:
Yumşaq
Language:
AZE
Number of pages:
112
No reviews found