Şikayətlənməmək qaydası
"Sual ver" xidmətindən istifadə üçün, zəhmət olmasa, hesaba daxil olun və ya qeydiyyatdan keçin.
“Şikayət qatarını tərk edin və bu kitabı oxuyun...”
Ken Blanşard, “Bir dəqiqəlik menecer” və “Bir dəqiqəlik sahibkar” kitablarının həmmüəllifi
“Uduzan tərəf həmişə bəhanələr uydurur. Con Qordon isə “Şikayətlənməmək qaydası” kitabında qələbəyə təminat verir”.
Loi Holtz, məşqçi
“Dünyada şüşənin yarıya qədər boş olduğuna fokuslanmış bu qədər insan varkən Con Qordon “Şikayətlənməmək qaydası” kitabında hər birimizin özünü yaxşılığa doğru dəyişməsi üçün aydın bir plan təklif edir. Onun yanaşması neqativliyin qarşısını alacaq, həm işimizə, həm də ailəmizə təsir edə biləcək, habelə daha məhsuldar, daha az stressli mühit yaratmağa kömək edəcək”.
Natan Vitaker, “Sakit güc” kitabının həmmüəllifi
“Şikayətlənmək hazırda biznesin ən böyük problemlərindən biridir. O, komandanın və təşkilatın effektivliyini korlayır, bir-birinə hörmət etməyən, uyğunlaşmaya və dəyişməyə qadir olmayan insanlardan ibarət mühit yaradır. Con Qordon “Şikayətlənməmək qaydası”nda buna bir çarə təklif edir”.
Ken Fişer, “Fisher Investments”in baş icraçı direktoru, “Forbes”in köşə yazarı, “Cəmi üç sualı nəzərə almalı” kitabının müəllifi
Cild:
Yumşaq
Dil:
AZE
Müəllif:
Con Qordon
Nəşriyyat:
Teas Press
Səhifə sayı:
134
Hələki rəy yoxdur